Prodavač/ka pro prodejnu v Ústí nad Orlicí

Proč se přidat k nám?

Kamody s.r.o. je dynamická společnost, která odměňuje dobře odvedenou práci a inovativní nápady. Naši zákazníci oceňují odbornost a ochotu našeho personálu i dobrou nabídku zboží. Jako prodejní asistent/ka budeš mít možnost jim vše výše uvedené nabídnout!

Co bude náplní tvé práce?

• S úsměvem se věnovat našim zákazníkům.
• Starat se, aby byly regály vždy doplněné, zboží dostupné a označené správnou cenou.
• Budeš důležitým členem týmu, ve kterém pomáháte kolegům v mnoha dalších úkolech, jako je příjem zboží, úklid, objednávání zboží a podobně.

Co od tebe požadujeme?

• Měl/a bys být inovativní, ovládat práci na PC, organizačně schopný/á a umět pružně reagovat. Potřebuješ také komunikativnost, umět se prosadit, ale také dávku empatie. Klíčový je pro nás tvůj zájem, nadšení a chuť do práce.

Jaká bude tvá odměna?

• Měsíční mzda od 25 000 Kč / měsíčně
• Bonusy závislé na měsíčních výsledcích
• Příspěvek na obědy
• Karta Multisport

Druh smlouvy
• Na dobu neurčitou
Druh úvazku
• Plný pracovní úvazek, dvousměnný provoz

 

Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis na dan@kamody.cz. Už teď se těšíme na naší spolupráci!

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.