Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Hlavní účetní

Kdo jsme a koho hledáme?

Jsme dynamicky se rozvíjející společnost zabývající se online obchodem nejen v České republice, ale i na trzích na Slovensku, Maďarsku, Polsku, Francii a Německu. Je pro nás výzvou reagovat na měnící se podmínky na trhu. Z důvodu posílení interního ekonomického oddělení hledáme kolegyně a kolegy, kteří mají stejnou vizi a elán.

 Co bude Vaším úkolem:

Organizace účetního oddělení a metodické vedení podřízených
Zajištění kompletního zpracování finančního účetnictví společností ve skupině ve spolupráci s finančními účetními
Zpracování účetních závěrek
Komunikace s příslušnými úřady, auditory 
Kontrolní procesy
Příprava a kontrola přiznání k DPH ve spolupráci s daňovými poradci
Zpracování měsíčních reportů 
Kooperace při zavádění nových procesů ve zpracování účetnictví
Sledování a dodržování termínů 
Platby

Hledáme právě Vás, pokud:

máte minimálně SŠ vzdělání s maturitou ekonomického směru a praxi nejlépe v oblasti účetnictví
praxe v oboru minimálně 3 roky, minimálně základní znalost skladové evidence
máte perfektní češtinu (pro komunikaci s úřady), angličtina výhodou
na pokročilé úrovni ovládáte práci na PC – MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook), výhodou je znalost programu Pohoda
pečlivost, důslednost, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita pro Vás nejsou jen slova
jste pečlivý/á a systematický/á a ochotný/á učit se nové věci
nebojíte se přijít s vlastním názorem, možností řešení a umíte si je obhájit
znalost DPH problematiky

Můžeme Vám nabídnout:

práci na hlavní pracovní poměr, u které se nebudete nudit
odpovídající ohodnocení a odměny (45 000 - 55 000 Kč dle praxe dohodou)
příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu s profesionálním přístupem a odborným zázemím
firemní benefity (stravenkový paušál, neformální celofiremní i mimopracovní akce, zaměstnanecké výhody)
odborný rozvoj – pravidelné vzdělávání, kurzy a školení
nástup dohodou, pracovní smlouva na dobu určitou s prodloužením v případě oboustranné spokojenosti

Zaujala Vás tato pozice?

Zašlete nám na prace@kamody.cz prosím stručný životopis a motivační dopis s uvedením dosavadní praxe, studia, zájmů a úspěchů. Nebo vyplňte formulář níže.

Vyplňte kontaktní formulář a my se Vám ozveme!

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.